Zvezda - Külahıma Anlat (2015) Şarkı Sözleri

Zvezda - Külahıma Anlat  Şarkısı Sözleri ;
Nasıl desem nereye gitsem
Beni anlamaz dönüp bi bakmaz
Yanımda kalmaz halimi sormaz
Herşeye kılıf Aklımı almaz
Birtek aşka gücü yok aşka
Bahanesi bol işi gücü çok ya
Benim içinmiş beni severmiş
Anlayışsızdır aklım saf ya

Bende yutmam bunları
Gülerim ağlancak yolları
Bin tilki var aklımda
Benim elimde kuyrukları

Eve bi dön geri bugünkü halimi
Dilinde gel diye sevginizin halini
Kayalıkta haneler sudan bu haneler
Değil halleri çekip gidenleri
Arabam altımda tilkiler arkamda
İstanbul Moskova bakarım dalgama
Kıskançlık oyunları bırak oyunları
Yutmazsın bunları yaparsın gargara

Nasıl desem nereye gitsem
Beni anlamaz dönüp bi bakmaz
Yanımda kalmaz halimi sormaz
Herşeye kılıf Aklımı almaz
Birtek aşka gücü yok aşka
Bahanesi bol işi gücü çok ya
Benim içinmiş beni severmiş
Anlayışsızdır aklım saf ya

Bende yutmam bunları
Gülerim ağlancak yolları
Bin tilki var aklımda
Benim elimde kuyrukları

Bulutlar altında tilkiler kafamda
İstanbul Moskova bakarım dalgama
Kıskançlık oyunları bırak oyunları
Yutmazsın bunları yaparsın gargara

vezda , zvezda türkçe , zveda külahıma anlat , zvezda külahıma anlat şarkı sözleri , zvezda külahıma anlat dinle , zvezda türkçe şarkılar , zvezda 2015 , zvezda külahıma anlat 2015 , rus şarkıcı zvezda külahıma anlat

0 Response to "Zvezda - Külahıma Anlat (2015) Şarkı Sözleri "

Yorum Gönder